Thuiskomen zonder huiswerk

Welkom bij de huiswerkklas! Een rustige en stimulerende plek om te studeren. Er is plaats, tijd en aandacht voor iedere leerling. De studiebegeleider helpt bij het plannen, beantwoordt vragen, gaat na of het huiswerk af is en of je het voldoende kent en begrijpt. De begeleider maakt dagelijks een verslag van de afspraken en aandachtspunten. In onze app kan je gemakkelijk bijhouden wat er nog op de planning staat. Je komt een aantal middagen in de week zodat je beter overzicht krijgt en het werk af is als je naar huis gaat.

Leren in de bieb

In de bibliotheek je huiswerk maken? Dat kan bij Fit4school in de centraal gelegen en goed bereikbare Bibliotheek Lek & IJssel. Je vindt Fit4school op de tweede etage waar leerlingen in alle rust onder begeleiding aan de slag kunnen met hun huiswerk. Bovendien kan iedereen bij Fit4school gratis gebruik maken van een ruime collectie aan boeken, materialen, online licenties en planningstools. Alle voorwaarden zijn aanwezig om er het beste uit te halen dus!

Andere diensten

Fit4school biedt de huiswerkklas ook aan in combinatie met onze andere diensten. Interesse? Neem een kijkje!