Onze diensten

Diensten Tarieven
Begeleiding leerling basisonderwijs € 30,50 per uur
Begeleiding leerling voortgezet onderwijs Vanaf € 30,50 per uur
Huiswerkklas Maandtarief v.a. € 74,00 (voor 1 dag per week, meerdere dagen mogelijk)
Bijles Vanaf € 25,95 per uur
Trainingen Tarieven verschillen per training. Neem contact op voor meer info.

Bij Fit4School willen we elke leerling een eerlijke kans bieden. Benieuwd of je in aanmerking komt voor gesubsidieerde begeleiding? Neem een kijkje op de website van Stichting Fit4Talent of neem contact met ons op

Fit4School bij jou op school?

Naast dat we vaak te vinden zijn op onze vestiging in de Bibliotheek Lek & IJssel, verzorgt Fit4School ook verschillende programma's op locatie in IJsselstein en omstreken.

Voorbeelden van programma's op basisscholen zijn individuele begeleiding voor leerlingen of begeleiding in kleinere groepen op gebied van spelling, begrijpend lezen en rekenvaardigheid.

Voorbeelden van programma's op middelbare scholen zijn vakgerichte individuele begeleiding en trainingen.

Benieuwd naar wat Fit4School voor uw onderwijs kan betekenen? Voor scholen >